Day 3 - My parents

Mina föräldrar.... Mina fina föräldrar... Mamma Annica och pappa Ernst...

Mamma Annica är underbar. Ställer alltid upp.... En ständig replik från henne i min ungdom var "sista gången du får låna" när jag frågade om jag fick låna pengar... Men sista gången blev aldrig en sista gång :).. Lite bortskämd är man allt. Min mamma har alltid stöttat mig i mina val.... Visst har vi haft våra fighter, jag kan inte ha varit en lätt tonåring att leva med. Men det är sånt vi skrattar åt nu... Vi pratar flera gånger i veckan, och hon är alltid den första jag ringer när det har hänt nåt...


Pappa Ernst är också underbar. Pappa har alltid ställt upp med vad det än må varit. Jag vet att pappa inte är speciellt förtjust i att jag bor på andra sidan atlanten, men han accepterar det :).. Pappa har alltid varit fixarn och hjälpt massa med saker som skulle fixas. Pappa bor nu ute i ingenstans med fru Marita, hunden Zorro och katten Tore. Varför han alltid innan bodde i stan kan jag inte förstå... Jag hoppas att pappa snart kommer till USA och hälsar på :)

Mina föräldrar är det bästa och jag skulle aldrig vilja ha några andra. Det kan inte vara lätt att ha en dotter som bor på andra sidan jorden som man bara ser ca en gång om året. Men jag är tacksam att de stöttar mig och alltid ställer upp när jag behöver någonting...

Mamma och Pappa I love you!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0