Day 7 - My best friend

Min allra bäst vän är Richard, han är min andra halva. Han jag delar allt med.

Sen har jag mina tre bästa vänner hemma i Sverige. Alejandra, Johanna och Sofie. Helt underbara tjejer som jag vet att jag alltid kommer vara vän med. Det spelar ingen roll att det är sååååå många mil mellan oss, att vi inte hörs jämt och ständigt. För JAG VET att de finns där för mig när jag behöver dem. Och jag hoppas att de vet att jag finns här för de också!!!

När man va liten så kunde man ju tydligen bara ha en bästis, är glad att det inte är så längre :)

Det finns väl inget finare än vänner???

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

Ja vi hittade faktiskt en supersöt idag, ska visa imorgon :D

2010-11-27 @ 22:44:07
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sofie

ååååå va glad jag blev när jag läste detta :D :D pussss

2010-12-03 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0