Helg

Idag har jag skolan, idag tänker jag inte gå till skolan. Jag har haft en jätte dålig natt och sovit fruktansvärt dåligt. Halsbränna och foglossningar.... I hate it!!! Vill bara gråta för det gör så ont. Ska till läkaren på tisdag, vet inte om man kan göra nåt åt det men jag ska iaf fråga.

Det började rejält igår efter att jag och darling va på mallet och tittade runt. Himla fint med julskyltning och tomten va där också. Vi köpte inget speciellt förutom söta små rosa galgar till den lilla :). Jag tycker det är lite svårt att köpa kläder till henne just nu, det är mycket vinter kläder och tjocka kläder. I slutet av mars kan det vara riktigt varmt här och då kan vi ju inte palta på henne allt för mycket...

Förresten igår lekte hon rövare där inne. Darling säger att hon möblerar om haha.... Fick t o m stanna upp ibland för hon va lite crazy... Härliga hon!!!

Dags att gå ut med hunden... Sen måste jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0