Onsdag

Morgonen började inte speciellt bra. Jag hade en mardröm och vaknade av att jag skrek och grät. Richard försökte väcka mig men det gick inte så bra. När jag väl hade vaknat kunde jag inte sluta gråta och skaka av mig drömmen. Blev lite bättre och vi tog ut hunden, sen bakade jag scones och vi bara myste.

Efter jag kört darling till jobbet åkte jag till hans syster och plockade på mig lite mer babysaker. Två fulla påsar med kläder, en blöjhink och babyfiltar. Har hur mycket kläder som helst nu! Toppen!

Nu sitter jag här och borde göra mitt arbete som ska vara inlämnat idag, men så tråkigt! Har något i halsen, vet inte vad det är. Äckligt!!!

Hunden bara snarkar som vanligt :)



Prinsen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0