Vilken vecka?

Harregu jag kan inte fatta att jag är i vecka 21 redan, nu kan man liksom börja räkna neråt för jag har varit gravid längre än det är kvar till BF :)

Vi ska uppdatera våran registry på babies r us och lägga till lite saker. Om 44 dagar är ddet julafton och dags för våran babyshower. Jag längtar....

Jag mår ganska bra, lite illa till och från. Jag somnar på soffan varje kväll för att jag är så trött haha. Jag har börjat sova bättre, vilket jag är så tacksam för. Magen växer och knakar och det är helt sjukt. Jag känner lillan därinne, men inget på utsidan ännu. Jag längtar tills vi kan börja känna på utsidan.

Nu ska jag strax köra darling till jobbet.....

Later!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Veckorna kommer bara springa iväg för dig!!

2010-11-10 @ 17:37:37
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0