Da School

Här sitter jag kl 7 en lördags morgon, har varit vaken en dryga timme. Why??? Ska jag alltid vakna så tidigt? Kan ju iofs ha med att göra att jag går till sängs tillsammans med pensionärerna. Igår somnade jag runt halv tio på soffan. Fatta hur trött man är! Det är jobbigt att grow a baby :)

Igår va jag på red robin och käkade med Elin och hennes vän. Det var trevligt, och himla god Mac n Cheese... Dessförinnan va jag i en pyssel/tyg affär och kollad ein lite tyger till babyrummet. Blir nog till att sy egna gardiner, hittade jättefina rosa tyger med apor på. Vi ska nämligen köra aptema i babyrummet. Aptema låter verkligen jättefult, monkey theme låter mycket gulligare :)

Om en timme är det dags att köra till skolan. Hoppas det blir en kort lektion idag.

Confession time: Åt kladdkaka till frukost :)



Mac N Cheese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0