Ett samtal

Idag var jag som sagt och pratade med mina dvisor här på skolan. Allt känns jättebra just nu. De kommer hjälpa mig med allt och försöka ordna så jag kan plugga i förtid. Ska ha praktik på 225 timmar, ca 20 timmar i veckan. Han sa att jag kunde börja med det innan terminen startade. Mina två andra klasser jag tar kommer jag ha min nuvarande lärare, hon är helt underbar. Och jag vet att hon kommer jobba med mig, och försöka hjälpa mig så smidigt som möjligt.

Nu är det bara till att vänta till 15e November då regestration börjar. Jag hoppas hoppas att jag kommer må bra resten av graviditeten så att jag kan fortsätta med skolan och sen ha ett långt ock skönt sommarlov tillsammans med den lill*. Och sen har jag bara höstterminen kvar sen ÄR JAG FÄRDIG UTBILDAD LÄRARE!!!! Yay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0