Hormoner

Idag har bara varit en crazy day. Jag har gråtit ca 37 gånger. Har gråtit till film, när jag kände den lill* därinne, för jag känner mig som en dålig sambo. Sen har jag gråtit utan anledning också. Bara gråta och sitta där och inte veta varför jag gråter. Tokiga hormoner..haha..

Snart ska jag kalla på John Blund. Är trött och mätt. Har precit ätit mac n cheese och druckit ett stort glas mjölk. Mjölk, jag har en confession. På 2 dagar har jag druckit fyra liter mjölk. Det är helt crazy, I can't help it! Jag är beroende av mjölk.

God natt... och tack för att ni läst det här otroligt tråkiga inlägg!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skönt att gå till samma person hela "resan". Här får man ju gå till en BM, en annan om man ska till läkaren, tredje som förlöser osv...

Hoppas du har en bättre dag idag!

2010-10-18 @ 14:40:58
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madde

Bumbleride kommer med en carseat adapter och man kan kopa till en liggdel. Nar jag letade vagn till Abbie nar ja va gravid sa va det saaaa viktigt att den hade en liggdel/bassinet, 'for det har ju alla i sverige'. Och ja tror vi anvande liggdelen max 4ggr. Hade abbie i bilstolen iklickad i vagnen jamt. Sa skont! Nu nar vi varit i sverige sa kunde vi inte klicka i den svenska stolen i vagnen sa vi har anvant liggdelen till M. Men tog fram adaptern och hade henne i bilstolen igar, ar ju sa himla praktiskt. Sa ja rekomenderar verkligen att du tanker efter nagra ggr extra om du verkligen behover en liggdel (oftast koper man ju den separat, vet inte hur det ar me uppababy?). Men lycka till i vagn-djungels :D

2010-10-19 @ 17:39:48
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0