Kass

Fan va kass jag e! Det blev ingen skola, jag vet inte riktigt varför. Jag hade helt enkelt ingen lust!!! Men men life goes on och det är ingen större fara att missa en lektion här och där. Nu sitter jag här och latar mig istället och ska strax köra darling till jobbet.

Vi tittade på filmen Overboard (tjejen som föll överbord). I love that movie. Men herregud vad jag lipade hundra gånger idag, lipa när det var lyckligt, sorgligt. Darling bara skrattade åt mig (han är van nu).. Dessa hormoner alltså. Jag gråter minst tre gånger om dagen. Det kan va över allt och ingenting! Haha!!!

Later!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag tror intervjun kommer gå riktigt bra.. Jag är mest nervös för att försova mig eller något sånt dumt. Men jag kommer ställa mobilen på ringning och alla klockor jag har... haha.

2010-10-11 @ 00:36:19
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0