Kladdis

Nu har jag stoppat en kladdkaka i ugnen. Nu ska det fredagsmysas på högnivå. Sitter här med plugg plugg plugg! Samtidigt tittar jag på en prinsessas dagbok (är jag verkligen 27år). Jag gillar att titta på disney chanel och tonårs program.

Igår va jag på BJ's och handlade mjölk. De hade fullt med halloween pynting man kunde köpa, det lustiga va att brevid halloween pyntet va julpyntet, det var lastgranar, metervis med inslagspapper, julgrans kulor i massa fina färger. Jag fick lägga band på mig själv och inte börja köpa en massa julgrejer.

Försökte lägga upp bilder från min iPhone, men de funkar ju inte.....

Idag skiner solen och det ska nog bli uppemot 20 grader. Hoppas det regnar snart igen... Regn är myspys..

Happy Friday people!



Snart hoppas vi att det ser ut så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0