Min Man

Han är den bästa. Just nu står han och lagar mat till sin gnälliga, gravida kvinna.... Idag är jag bara gnällig och trött. Gick och la mig kl 21 igår (min vanliga bedtime) vaknat flera gånger, ca 34 gånger för att gå och kissa, och sen 72 gånger för att det är sååå obekvämt att ligga ner i bland. Sen vaknade jag kl 4 imorse, och då va det ingen mening att go back to sleep eftersom jag skulle åka halv 7 till praktiken...

Väl på praktiken spenderades hela dagen inne, eftersom det regnade och tydligen är amerikanska barn allergiska mot regn. Gummistövlar och regnjackor är bara en accessoar här.. Hallå!!! Ever heard about galon byxor??
Alla barnen skrek i ett, till den grad att jag börjar snart tro att våran bebis kommer komma ut med hörselskador (obs skämt!!)...

Tur att jag har Richard, han är så underbar mot mig. Han gör så mycket för mig (det har han alltid gjort). Jag älskar när han klappar och pussar på min mage och jag vet att han älskar våran bebis så himla mycket, precis som jag!!! 25 weeks to go!!

Nä nu blir de mat.... hemmagjort potatismos och fisk och kokta grönsaker! Och självklart en sju åtta glas mjölk till det :)

Nite nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0