Ny vecka...

Idag går jag in i vecka 16, om 4 veckor är vi på halvtid...yay!!! Om 3 veckor är det dax att veta flicka eller pojke... Jag är såååååååå nyfiken. En liten del av mig tror faktist att det är en flicka därinne. Men jag vet inte.... Har gjort massa old wifes tales test på nätet och alla sa flicka förutom en, som sa 50/50. Har även kollat på the chinese gender chart, och där säger mer flicka än pojke. Men vi får se! Jag blir lika glad för vad det än är :)

Nu sitter jag här och är lat och har ätit varma mackor. Är sugen på chicken red curry och kladdkaka.... Ge mig nu!!!

Ikväll har jag skola och prov, borde plugga. Vilket jag ska, alldeles strax. Jag ska bara........ göra tusen grejer först!

Idag har jag mått lite illa. Hoppas det går över sooooooon...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0