Saffran

Idag va jag i the Indian store och köpte saffran. 1gram för 7 dollar, inte illa. Det är dags att baka lussebullar nämligen. Jag så såååå sugen på det. Får nog bli ikväll eller imorgon. Imorse åt jag pasta till frukost. Jag har knäppa saker för mig just nu....

Igår rensade jag och darling gästrummet, to be babyroom, och vi slängde lite grejer och rensade lite. Då bestämde sig även hunden för att städa, och även flytta ut. Hans bur står där inne med gosefilt och vattenskål. Han tog filten och drog ut den ur rummet, och sen bar han iväg vattenskålen också:). Han är lite rolig. Imorse flyttade jag in hans bur till vårat sovrum, hoppas att han ska börja sova därinne på nätterna. För no more dog in the bed! Han älskar att sova i sin bur, och självklart är buren öppen så han kan gå in och ut.

Nä, dax att plugga kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0