Somebody call 911....

.... Ja de fick ju bli jag då. Igår när jag skulle ta hunden ut för natten så hängde det massa tonåringar i våran trappa. De gjorde väl inte speciellt mycket, förutom att vara otroligt högljudda och jävligt nonchalanta. Dvs de flyttade sig INTE när vi kom med hunden ut satt fint kvar i trappen så vi fick knö oss typ. Det fick mina hormoner att rasa. VI åkte till affären och jag ringde faktist 911 så polisen fick komma och plocka bort dessa ungdomar. Det är nämligen förbjudet att hänga runt här, speciellt när man inte bor här.

Alltså jag förstår ungdomar som inte har någonstans att vara, men det som störde mig va att de inte flyttade på sig när vi kom. Så jävla nonchalanta! Well de va borta när vi kom hem från affären. Thank you New Castle County Police!!

Nu ska jag gå till skolan...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Nästan som i Sverige då. Här är alla nonchalanta med. Jag hatar det. Vad hände med uppfostran?

2010-10-21 @ 13:48:18
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0