Stanna upp!!!

Stanna upp och tänk till. Klagar vi på allt och inget? Är småsaker viktigt fortfarande? Vad gör det om man fick rött vid alla rödljus idag? Vad gör det om det regnar tio dagar isträck? Vad gör det om vi inte ha råd att köpa den där fina jacka? Vad gör det om vi väger lite för mycket eller har grått hår?

Det gör absolut fucking nothing!!!! Idag är ingen rolig dag, idag är en dag där livet stannade upp och jag kunde inse att jag borde vara tacksam för allt jag har! Tacksam för allt!!! Aldrig att glömma detta! Viktigaste av allt, jag är frisk. Jag har en frisk baby i min mage.

Idag träffade jag en som inte är frisk. Våran älskade vän J. Som ligger på sjukhuset och det inte finns nånting de kan göra för honom. För hans underbara fru som sitter där brevid och kan inte heller göra nånting. FUCK YOU cancer!!!!!!! Hans organ slutar att fungera ett efter ett..... Det finns inget de kan göra. Vi kan bara be och hoppas på ett mirakel! Mirakel har väl skett innan??

Stanna upp och tänk på vad som är viktigt. Inget är egentligen viktigt as long as we have våran hälsa, är friska, och har kärlek från underbar familj och vänner.

Tårarna bara rinner när jag skriver detta. Jag hoppas på ett mirakel. Vill inte att J ska lämna oss. Det är alldedeles för tidigt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0