Still slapp

Fortfarande slapp! Lat, trött. Har gjort lite nytta iallafall. Varit och betalat mitt kreditkort, bakat äpplekaka, diskat, promenerat med hunden. Nu har jag en inlämning kvar att göra idag. Sen är en av mina kurser klara, only three to go. Halva terminen är över! Jullov är efterlängtat. Sofie och hennes significant other kanske kommer över. Jag hoppas verkligen det. Det hade varit urkul med lite svensk besök!

På tal om svensk besök så får jag det på tisdag. Jag längtar :) (hemlis, jag längtar massa efter lösgodiset som hon har med sig)... Nästan så jag skulle kunna åka upp till NY för att hämta det haha...

Ikväll blir det fredagsmys med darling. Vi ska äta köttfärslimpa med potatismos. Smaskens!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Hur har du råd att studera i USA? Finns det stipendier att söka? Eller täcker csnlån hela kostnad? Eller är du bara rik så du kan betala ur egen ficka?

Skulle uppskatta svar då jag själv är väldigt sugen på att studera i USA :)

2010-10-16 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0