And for breakfast...

åt jag idag pasta och kyckling.. haha... Knäppt! Men jag va sugen.... Har inga direkta cravings ännu, förutom mjölk, men jag är ofta sugen på olika saker. Fast inget smakar riktigt "åh va gott", utan det är mera "de va ok"....

Mjölk, minst en liter om dagen.. Jag älskar mjölk..... MJÖLK!!!!!!!!!!!

Börjar må bättre nu när jag är i vecka 14. Är inte lika trött och mår inte illa lika mycket. Sen vi kom hem från Sverige har det varit en bergodalbana och jag har mått så himla dåligt. Först trodde jag att jag va jetleggad. Jag va trött konstant. Sen började jag må illa. Jag bara låg på soffan hela dagarna och mådde så dåligt! En dag sa jag till RIchard, vi måste köpa ett gravidetetstest, jag är inte gravid men jag vill bara veta 100%. Vi köpte ett paket med tre test. Det blev två streck med en gång, det måste vara fel sa jag och gjorde ett till. Två streck lika fort. Sen tog jag ett nästa morgon och självklart var jag lika gravid då. Sen dess har jag varit i chock nästan.

Jag hittade en läkare som tog min försäkring, det finns ju inget MVC här, och har varit där fyra gånger redan. Eftersom jag inte hade någon aning om i vilken vecka jag va i fick jag göra ett ultraljud som visade att jag va i vecka 9. Jag hade alltså varit gravid under hela våran semester i Sverige. Vi fick så den lill* som såg ut som en plutt med ett hjärta som pickade. Det var nog då det gick upp för oss att "wow det är vårat barn". Sen har det bara rullat på......

Jag är så innerligt glad, det känns som ett mirakel att vi ska få ett barn. Inte bästa tajmingen, men jag vet att högre makter aldrig skulle ge oss nåt så här stort som vi aldrig skulle klara av!

Nu ska hunden ut och rastas!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0