I know

Jag är sämst på att skriva här. But let me tell you..... Sen vi kom hem från Sverige i slutet av Juli har mitt liv varit en bergodalbana... Skriver mer om det nästa vecka...

Nu har det gått ett par veckor i skolan och ibland känner jag bläää orkar inte!!! Men det är bara att kämpa. Det är inte många veckor kvar.

Nu har hösten kommit. Vi har kalla kvällar och morgonar, which I love. Dagarna kan ligga på 26 grader med en kall frisk vind så det är också skönt.

Jag har köpt ett pimpa ljus som luktar underbart.... Love it!

Jag längtar tills alla holidays kommer. Sista oktober kommer ju halloween, innan dess ska jag och darling åka till nån farm och plocka pumpor. Jag längtar!! Det kommer bli myspys. Sen i slutet av November kommer Thanksgiving. I år har vi bestämt att för att hosta thanksgiving hemma hos oss. Det ska bli interessant. Laga lite kalkon och så :).. Right after Thanksgiving får man börja julpynta, thats the rules!!!!! Jag längtar! I love julen, kanske inte lika mycket som min svägerska, hon är helt tokig i julen haha :)...

Har en spännande höst och vinter framför mig, I will tell you why next week!!!

Love!

Kommentarer
Postat av: Karin Björkman

Om du är intresserad av att vara med i Dagens blogg, kika här:

http://karinkakis.blogg.se/2010/september/dagens-blogg.html

2010-09-18 @ 18:55:37
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

2010-09-18 @ 19:00:10
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0