Jag hade ett val..

.. och jag valde att inte rösta. Jag tänkte från början rösta blankt, men sen rann det ut med tiden. Ska jag feel bad for that? Det tänker jag inte. Alla har ett val, man behöver inte rösta! De hade ju inte hetat val om man var tvungen.

Jag vet att idag är många glada, och många besvikna... Jag har noll koll på politik. Jag kan nada om svensk politik, lika lite vet jag om Amerikansk politik.

Nu lämnar vi ämnet politik...

Idag har jag och darling gjort NADA!! Vi har kollat på film, gjort pizza och käkat chips. Kommer ha ångest imorgon att jag inte pluggat nånting! Men idag orkade jag inte, jag behövde göra ingenting.....

Mycket som snurrar i huvudet och vill bara få svar på alla mina frågor... Förhoppningsvis får jag det snart....

Inom ett par veckor börjar countdown för halloween... Jag ska pynta järnet, och ladda upp med godis för tric or treatande barn. Förra året kom ju hela tre st haha...

Nu blir det snart sängen, it's hard to be old...

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0