Regn

Jag borde vara glad, et är regn och rusk ute. Lite kallt är det nog också. Men jag ska köra i mörker till praktiken i våran nya bil som jag aldrig har kört i regn förut. Tar ca 40 min att köra dit, säkert längre i detta väder. I dont like. Men det är bara att köra sakta...

Klockan är nu kvart i sex, uppe med tuppen! Så går det när man går och lägger sig innan kl 21. Jag är så trött på kvällarna så oftast somnar jag runt nio tiden. Nemas problemas, vilket såklart resulterar att ajg är uppe och studsar himla tidigt varje dag.

Vårat kära hem ser ut som ett bombnedslag, jag fattar inte hur det kan bli så stökigt fort. Skaffa hemhjälp kanske...haha.. Nä så lat är jag inte.

Idag blir det plugga plugga plugga. Har 2 papers som ska vara färdiga på onsdag. Så det gäller att ligga i. Men det ordnar jag.

Nä nu ska jag ta hand om disken, so much fun!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0