Åska

Här sitter vi nyvakna, ganska sent. Men vi har haft en bra natt, och tagit en förmiddags nap. Nu sitter lilla damen och babblar här brevid mig. Hon pratar jämt. Gärna länge och högt, det är så härligt att höra! Och när man pratar tillbaka så skrattar hon.

Idag skulle vi på lunch med mammorna, men jag kände att jag orka inte (ca 20-30 min körning). Så nu har vi vilat och är redo för dagen. Som ska spenderas inomhus eftersom det är åska ute.

Igår va vi ju hos vetrinären med hunden. Han hade fulla analsäckar, låter trevligt va. Så de tömde de. De sa att de kan man lära sig att göra själv, eller så gör de det och då kostar det 20 dollar. Not a chance att jag rör runt i röva på honom haha.

Snart kommer min mamma, vi längtar!!!!



Sötnosen i bilen...


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Oh nooo stackars vovven. Min ena kompis har hund och hon tommer analsackarna sjalv och det ar saaa skabbigt.. Haha!!! Jag hade gjort som du, betalat 20 dollar och sa ar vovven glad igen!

Vad sot lilla Alice ar =)

2011-08-10 @ 00:35:34
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0