:(

I fredags hade vi 20 + grader och strålande sol. Det var underbart och man kände våren i luften. Idag har vi 3- och 1 dm snö Det är så deprimerande. Jag hade verkligen hoppats hoppats hoppats på att våren verkligen va här. Åh va depressning..... Blä dumma snö.

Igår hade jag nog den värsta dagen jag haft under hela graviditeten. Jag mådde så dåligt. Jag hade så himla ont. Jag trodde nästan att igår skulle hon ploppa ut, för det kändes nästan så. Det var många tårar och det var inte roligt. Tur att jag har världens bästa darling som finns där och tar hand om mig. Vad hade jag gjort utan honom?

Hoppas att idag blir en bättre dag!

Later....

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åh förstår det, men det kommer gå jättesnabbt och vem vet, kanske er lilla bestämmer sig för att komma ut i vecka 37, som Lova :D

2011-02-23 @ 11:13:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0