Lasagne

Här står jag i köket i pyjamas och lagar lasange. Gör den efter ett recept från arla. Det ska nog bli smaskens, speciellt med rivna morötter till det. Lyssnar samtidigt på Rix fm webradio. Skönt att höra lite svenska röster och reklam. Ibland längtar jag efter Sverige så det gör ont ända ut i tårna. Kommer jag någonsin flytta tillbaka? Ingen som vet. Jag vet iallafall att jag skulle aldrig flytta utan Richard.

Idag va vi hos läkaren. Allt såg bra ut. Frågade också hur länge de låter en gå över tiden om hon inte kommer på utsatt datum. Hon svarade a couple of days, vilket betyder ett par dagar. Vilket betyder att om hon inte kommer innan 28e mars, så kommer hon någon gång mellan 28mars och 1a april. Tro att jag blev lite nervös då.. Hallå de är ju snart!!!!

Så här ser jag ut i dagsläget iallafall i V.34(33+3)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, jag tänker på om jag ska ta en epidural eller inte, och jag lutar åt att jag ska göra det. Jag är typ skitkänslig när det kommer till smärta, och det kommer att göra ONT att föda utan. :-D



Tror du att du kommer gå över tiden? Hur stor är lillan nu?



Kramis!

2011-02-11 @ 03:53:26
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Sara

Va fin du är anna, jag blir nästan sugen på att bli gravid igen ;) jag gick över tiden 16 dgr först ggn och 12 dgr andra ggn. Det hoppas jag verkligen att du slipper göra ;) längtar efter att se bebisen jag med!!! Kram

2011-02-11 @ 10:32:05
Postat av: Alle

Ååååå va du är fin!!! Snart är hon här, lilla Alice. Sorry att jag inte svarade på facebook, jag trodde att jag gjorde det, men det gick visst inte, försökte posta en kommentar med telefonen men den gör visst lite som den själv vill sen jag tappade den i en kopp kaffe. haha så går det när man är en klant. Klart att vi ska skypa, när har du tid? Kramizar

2011-02-12 @ 09:40:31
Postat av: Eleonor

Vilken fin liten bebismage du har =)

2011-02-21 @ 00:24:03
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med Alle, vad du är fin. Magen ser ju inte alls stor ut där!!

Va skönt att dom inte låter en gå över tiden mer än ett par dagar! Här kan man ju få drass med det i tre veckor till. Hoppas du får lite innan så slipper du räkna dagarna, timmarna, minuterna det sista. Det va det positiva med att Hannes kom så tidigt. Man hann liksom inte bli nervös och otålig=) Puss på dig

2011-02-21 @ 15:33:52
Postat av: Elin

Åh kanske bebisen kommer på min dotters födelsedag som är den 28 mars :)

2011-02-22 @ 22:24:25
URL: http://risgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0