Lördag

Idag ska  jag försöka göra lite nytta. Städa, tvätta, plugga, och kanske baka lite kanelbullar. Darling jobbar som vanligt och hunden ligger och snarkar. Det är världens storm ute, solen skiner och det är några plusgrader.

Igår hade vi 20+ och strålande sol, tro att man fick vårkänslor då :). Min gamla roomie och hennes sister+in+law va här och sov över. Vi va på Christiana Mall och käkade lunch och shoppade lite bebis kläder. Det va ganska plågsamt, för min del iallafall eftersom jag hade sjukt jävla ont i fogarna (heter de det). Antar iallafall att det var foglossning. Kunde knappt gå. Va inget roligt. Men om fem veckor ska det ju vara över :)

På kvällen lagade darling mat till oss och vi tittade på american idol. Vilket fredagsmys :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va härligt med så gott väder...vill också ha! Jag har sett världens sötaste bebiskläder...väntar bara på löning sen ska det shoppas flickkläder. Men vem ska få dom;)??



Skypa snart, saknar dig! puss

2011-02-21 @ 15:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0