Lycklig

Idag känner jag mig så himla lycklig. Va hos doktorn i morse, hon sa att hon brukar sätta i gång sina patienter i vecka 39. Vilket betyder att baby kommer inom 4 veckor. Det är ingenting!!! Jag längtar så himla mycket. Vi va även på ultraljud, vi har nog världens finaste lilla flicka där inne. Hon va inte helt med på noterna och ville inte riktigt samarbeta. Men hon lekte med sina tår med ena handen. Mitt hjärta smälte. Sen tog hon tag om ena handleden med den andra handen. Fina fina tjejen. Vi längtar sååååå mycket...



Någon som ser näsborrarna???



Här håller hon i foten...


Hur kan man inte bli kär och längta som en galning?


Kommentarer
Postat av: Maria

Varför sätter de i gång i v. 39 för? Gör de det på alla eller?



Sv: Men har du sett newborn blöjor då? De är super små! Tänk dig lilla rumpan som ska in i den. :-D

2011-02-23 @ 23:46:40
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Sofie i San Francisco

Åh en till utlandssvensk! Hej!

2011-02-25 @ 02:09:57
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0