Vår känslor

Oh my vilket underbart väder vi har haft idag. 15+ och strålande sol. Helt underbart. Jag och Zach va iväg till parken. Han sprang runt och jag satt och pluggade. Nu har jag precis ätit left over pizza och slappar lite.

Kanske borde plugga lite.

Imon kommer min old roomie Megg och hälsar på. Vi har inte setts på evighete så det ska bli kul.

Inatt sov jag fruktansvärt dåligt. Hade jätte ont i ryggen, spelade inte hur jag låg. Och när jag till slut hittat en bekväm ställning, så går lillan bananas där inne så jag inte kan ligga så. Hon bråkar readn med mig :). Det har varit full rulle där inne i några dagar. Trodde det skulle bli mindre rörelser eftersom hon inte har så mycket rum att röra sig i. Men NOOOO här har vi akrobatic hela dagarna :). Tänk att snart ska vi träffa henne. Vi längtar längtar längtar... kanske jag har sagt innan...

Kommentarer
Postat av: Hemmafru I Florida

Hej Anna!!



Det var sa himla gott med nyponsoppa!

Nar var du hemma sist?



Ar sa glad att din baby vaxer frisk i din magge!!!

kram

2011-02-18 @ 14:20:07
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0