Semester

Vi ska på semester. Första gången hela familjen, hunden ska också med. Vi ska åka till beachen som ligger ca 90 min söderut. Där ska vi träffa min gamla rumskompis Megg. Hennes mormor har ett beachhus med pool. Där ska vi stanna i tre dagar och två nätter.

Jag längtar. Det ska bli så skönt att komma bort, att bara vara! Och att få träffa Megg igen. Vi har båsa blivit mammor sen vi sågs sist. Jag till min lilla Alice, och Megg har adopterat en kille som är tio år och har autism.

Jag längtar, drömmer mig bort, och måste börja skriva packningslista. Det är mycket man måste ha med sig när man har bebis :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt och mysigt det låter:) Skönt att göra något annat! kram

2011-07-03 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0