Inte roligt...

Den här hettan. Vi smälter bort. Det är 36 grader och strålande sol ute. Det är som en bastu utomhus. Inne är det inte bättre. Har ACn i full gång och två fläktar. Men det blir inte kallare. Varför? Jo för att solen ligger mitt på våran lägenhet från ca kl 13 varje dag. Våra grannar under oss har inte på ACn vilket gör att deras värme stiger upp i våran lägenhet.

Och vad mer, jo en dag som denna bestämmer sig ACn i bilen för att lägga av. Snart lägger jag av... Piss väder!!!! ACn i bilen går ju att fixa om vi hade haft 300 dollar huxflux att trolla fram. Bläääääää...



Lite svettigt sådär....

Klagan slut!!!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-09 @ 23:24:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0