American Idol

Ibland kan man undra vad som är viktigt här i livet. Stannar vi någonsin upp och tänker på hur jävla bra vi har det, hur blessed we really are. I årets American Idol var det en kille med i uttagningarna som hade en fästmö som hade varit med om en tragisk bilolycka, hon överlevde men har fortfarande svåra men efter olyckan. Denna killen, Chris Medina, tänkte aldrig för en sekund på att lämna sin fästmö (som säkert många skulle gjort). Han jobbar nu som hennes personliga assisstent.

Chris kom långt i uttagningarna, men han kom aldrig till top 24. Men nu har han släppt en singel. En helt underbar låt. Lyssna på orden och tänk efter hur bra du har det egentligen. Blir arg på mig själv som kan klaga på små saker hela tiden. Aldrig att jag sitter åh vad bra jag har det egentligen. Skärpning på det...

Åh jag kan verkligen inte få in youtube videon här.. Men klicka här och lyssna..


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag grät som ett barn när jag såg honom och hans fästmö i American Idol. Det är inte många som skulle göra som honom. Tänk att han stannar även fast han inte kan ha en riktig relation med henne längre. Otrolig historia.

2011-03-07 @ 18:25:40
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh my... far en verkligen att tanka. Vilken powerful lat! Nastan sa jag fick tarar i ogonen...



Man ska inte ta allt for givet... thats for sure!

2011-03-08 @ 03:48:50
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: Hej och tack! Ja visst är namnet fint? Vi bara älskar det. Har varit super hemlig med det till alla också. :-)



Känns skönt att ha det gjort nu. Skriver mer senare om hur förlossningen gick.



Stor kram till dig!

2011-03-10 @ 02:23:53
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0