Fina fina Alice

Nu är hon här... Så liten och så underbar... 3075 gram och 49.5cm lång. Så hon vägde mindre än va de trodde hon skulle göra...

Men hon är så underbar! Har pappas näsa, mörkt hår. Det ser ut som hon har blås ögon just nu, men det varar nog inte så länge...

Men åh hon är vår lilla sparv. Jag är helt i en annan värld. Klockan är kvart över fyra på morgonen, jag kan inte sova. De har tagit henne så hon ska få sitt första bad. Sen blir det dags att amma. Hon suger som ett litet pro säger de :)

Förlossningen var det bästa och det värsta jag någonsin varit med om. Jag trodde jag skulle dö flere gånger om, men ut kom hon efter 90 minuters krystande...

Vi så glada och lycklig (och trötta)....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis!! Hoppas på att få se bilder såsmåningom.

2011-03-25 @ 10:51:05
Postat av: Sara

FAN VA BRA DU ÄR ANNA!!!! Skitbra jobbat, oj va du måste kämpat om du krystade så länge! Tänk att du är mamma nu, fantastiskt! Massa kramar och grattis igen!!!

2011-03-25 @ 12:01:21
Postat av: Maria

MEN ÅH GRATTIS! Och vilket fint namn också! Stor kram till er, och sätt gärna in en bild på henne. :)

2011-03-25 @ 16:31:41
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Wow... Härligt att se sitt barn för första gången. Ni måste vara överlyckliga!!!

2011-03-25 @ 17:13:49
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Helen Sandberg

Grattis! Var söt hon var detta lilla underverk.Tänk var lyckliga ni måste vara... Massa kramar till er..

2011-03-26 @ 18:22:08
Postat av: Linnea I Alabama

Men Anna!! Jag har inte läst din blogg på jättelänge och se vad jag missat!! Grattis till ett litet underverk! Fantastiskt!

2011-04-09 @ 18:34:58
URL: http://Lunneaiusa.com
Postat av: Lisa Havskog

Men guuuud, GRATTIS till lilla Alice.. vad underbart oh va skönt att det gick bra!! Verkligen verkligen grattis till er båda två!! Förstår om det är fullt upp nu med en liten bebis o så =) GRATTIS o ta hand om er! Kramar Lisa

2011-04-17 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0