Hungry

Harregu va jag är hungrig hela tiden. De senaste dagarna har jag känt mig utsvulten även om jag äter massor. Helt sjukt. Kanske kroppen som laddar inför förlossning? Inatt var jag uppe och åt två skålar med flingor klockan tre. Sen när jag vakna halv åtta var jag sååååå hungrig.

Jag har läst att man ska äta mycket kolhydrater innan förlossningen. Nemas problemas, jag älskar pasta och onyttigt bröd :)

Nä nu ska jag gå och göra varma mackor. Senare ska jag på purse party, typ tupperware party fast med väskor. De har säker massa gott att äta där haha....

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag har hört att pizza är bra att äta innan förlossningen =)

2011-03-19 @ 16:14:26
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0