Little one...

Är inte så liten längre. Hon väger nu 3,4 kg. OMG!!! Med nästan två veckor kvar till BF. Visst är inte vikten 100%ig men det brukar vara väldigt nära. Idag var vi på vårat sista ultraljud, lite tråkigt faktist... Men vi har iallafall haft turen att få göra 11 st ultraljud. Det låter hur mycket som helst juh....

Idag känner jag mig bara blääääääääääääääääääääääää. Jag känner mig tung och väldigt väldigt obekväm. Inget känns bra. Jobbigt att gå, foglossningar, och bara dåligt humör.

Hoppas imon blir bättre...

Nu ska jag titta på Americas Next Top Model, sen ska jag sova!

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow! Ska bli intressant att höra hur stor den lilla kommer att vara. Snart är det dags för er!



Amelia skulle ju ha fötts i dag...jag skulle ju ha blivit induced. Vi är så glada att hon redan är här. :-)

2011-03-17 @ 17:40:16
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0