TIMMY

Igår fyllde fasters kille 10 år!!! Antar att han inte är fasters lilla kille längre. Lilla Timmy, som inte är liten längre. Vad hände med åren? Timmy, min lilla Timmy!!! Att jag har varit faster i tio år är svårt att förstå. Förresten varför låter faster så mycket äldre än moster?

Jag har ju inte skickat någon present, för jag kom på något mycket roligar. Min bror och hans kära familj ska komma hit över jul (vi längtar). Då ska jag och Timmy gå och shoppa här:





Så Timmy jag vet att du läser detta, hipp hipp hipp hurra från faster, Richard, kusin Alice, och Zachiboy.. Vi längtar så tills ni kommer, då ska vi ha så himla kul. Vi hoppas på massor med snö...



Jag, Richard, och Timmy på Liseberg förra sommaren..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, haller med dig att faster later sa mycket aldre pa nat satt an moster...:P wierd! Skont att jag "bara" ar moster an sa lange da...haha!

2011-09-09 @ 05:35:59
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0