Helgen

Igår åkte vi till cowtown i New Jersey som är en stor flea market. Där handlade vi så pengarna sprudlade haha. Jag köpte bla 3 par tofflor, plånbok, lite örhängen. Sen åkte vi hem o sov middag... Sen degade vi framför tvn resten av kvällen med varma mackor som va mums.

Nu sitter jag o morsan på balkongen med öl, pepsi, nachos o guacomole. Har köpt ett litet balkonborg, inte bästa men himla fint. Mormor e ute o går med sin nya bästis Zach... Underbart att ha egna dog nannys :). IDag började vi med frukost på ihop o sen åkte vi till farmers market o tittade där inne o ute på deras loppmarknad. Mamma va ju den enda som köpte nåt såklart.

Vi va iväg på walmart o shoppade lite..... Nu lagar darling mat. De blir kyckling med ris o grönsaksröra som darling gör! Sen e de tv kväll som gäller. Min favoritserie går ju idag sen ska jag se på filmen Labor Pain med Lindsey Lohan som har premiär idag.

Later!

Bilder kommer i veckan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0