Shopping

Idag hade jag nog spenderar byxorna på mig :). Har köpt massa fina träningskläder så jag kan komma igång med träningen. Köpte också en väldigt fin låda att förvara kort i.

Det har regnat like crazy idag. Så jag fick köpa ett paraply, det blev ett rosa.. Matchar snyggt med mina nya stövlar.

Köpte nästan allt på rea, va en tröja (långärmad) som jag va lite tveksam till, den kostade $15 (ca 120kr) o jag tyckte att de kanske va lite mycket för en sån enkel tröja. Men jag tog den iallafall, o när jag hade betalat såg jag på kvittot att den var nedsatt till $3.. Den kostade alltså nästan ingenting... Love rea!!!

Nu håller mamma o mormor på att packe, de åker hem imon.

Ikväll blir de hemmalagade enchilladas...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0