Söndags lunch

Nu ska jag o darling bege oss till Red Robin o äta lunch. Vi har aldrig varit där o de kan ju vara kul att prova något nytt. Sen ska vi åka till Farmers Market och äta bästa frozen youghurt o gå på deras marknad o se om vi kan hitta ett bord till våran balkong. Vi flyttar ju faktist hit om tre veckor. Jag längtar!!!!!

Senare ikväll ska vi gå o se X-Men på bio. Har aldrig sett någon av de filmerna, men darling fick välja film idag o då får man ju snällt följa med. Fast man får ju goa popcorn så jag står nog ut. O efter de ska vi hem o se på krut Wallander på TV. Yes nu har svenska Wallender premiär här i USA. De ska bli spännande o se :)

Later!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vaa kurt Wallander har, guud jag bara maste se.. Vilken kanal? Jag far leta.. :)

Jag var pa bio igar och sag Ghost of my girlfriends past.. Super rolig!!



kram kram

2009-05-11 @ 02:27:46
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0