1+1=3

I mars ska vi få en ny familjemedlem... Så här ser h*n ut just nu....


Igår på våran 3års dag var vi på vårat andra ultraljud och våran lilla baby vinkade till oss. Det var så häftigt att se. På vårat första ultraljug så såg h*n ut som en liten peanut och nu kunde man se en liten bebis kropp.

Vi år så lyckliga och h*n är så välkommen! Det var väldigt oplanerat, men det var nog högre makter som tyckte det var dags för oss nu....

Vi längtar så till mars och få träffa våran lilla/e krabbat!

Love!


Kommentarer
Postat av: sara

men anna åååå va glad jag blir nu, hurra va underbart med en liten bebis!!!! massa massa grattiskramar! hur mår du? kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2010-09-24 @ 09:39:56
Postat av: Maria

Hej!

Sv: Jag hoppas såååå att det blir en liten tjej! Men "alla" säger att det blir en pojke. Vi får se på måndag. :-)



Så kul att du tittade in på min lilla blogg. Och jag ser att du ska ha i mars också. När är BF? När ska ni på RUL? Hur länge har du bott i USA? nyfiken



Kram!

2010-10-19 @ 16:26:06
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0