Stolt...

Jag är så himla stolt över mig själv. Jag har klarat skolterminen godkänd i alla ämnen, samtidigt som jag har varit heltidsmamma till världens goaste Alice. Utan hjälp. Det har varit bled, svett och tårar (nästan). De två sista veckorna har varit väldigt jobbiga. Richard har jobbat från 9-22 varje dag sex dagar i veckan. Jag har haft fullt upp med sista läxorna, lilla Alice, hunden, städa och tvätta. Richard ska nämligen vara ledig när vi får besök från Sverige så han har jobbat och slitit på grund av det. Så den 20e december ska vi ha ledigt ihop i många härliga dagar. Jag längtar!

Men jag är så stolt att jag klarade denna terminen. Och nu är det en termin kvar, sen är det graduation som gäller! Woho!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va duktig du är....du ska verkligen vara stolt!! Kram

2011-12-13 @ 21:19:30
Postat av: Susann

Vad duktig du ar! Jag ar stolt att jag tagit mig igenom den har terminen, och da har jag inte ens barn! :)

2011-12-18 @ 01:52:50
URL: http://susannbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0