Lipsill

Nu sitter jag här och gråter igen. Tittar på "one born every minute", ett program från en förlossnings avdelning någonstans här i USA (jag har glömt vart). Hur kan man inte gråta när man får se de små liven komma ut. Åhh jag längtar så!!

Idag va vi på ultaljud och lilla flickan väger 2097 gram just nu. Hon har också längt hår i nacken, vi får hoppas att hon har hår uppe på huvudet också :). Vi kunde inte se på toppen av huvudet för hon låg inte speciellt tillgänglig (säger man så?). Hon ligger väldigt långt långt ner, kan ju förklara varför jag måste kissa typ hela tiden. Så nu får vi hoppas på en easy labor :).

Jag längtar längtar längtar. Jag längtar mer och mer för varje dag. Jag bara vet att hon kommer vara världens finaste. Jag vet att hon kommer bli otroligt älskad (och bortskämd)...

Nu ska jag snart åka och hämta lite mat och åka med det till min darling och hans jobbarkompisar. Sen måste jag åka och handla....


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar det programmet! Gråter också när de små föds. Tvingade Tom att titta på det med mig i går kväll. :-)

Så liten börjar växa till sig...Vad bra! Härligt att höra. :-)



Kram på dig!

2011-02-17 @ 17:26:43
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0