Onsdag...

Jag är helt slut! Har varit full rulle hela dagen. Först var vi på playdate/mamma lunch. Det var trevligt. Sen iväg och försöka städa i gamla lägenheten. Jag hade tur och lilla damen sov i 45 minuter så jag fick lite gjort. Sen hem och hämta hunden, hämta Richard. Tillbaka till gamla lägenheten. Städa städa städa.

Nu sitter jag i soffan och är så trött. Måste upp tidigt och tillbaka till lägenheten och städa resten. Tar det tidigt på morgonen. Innan lunch hoppas jag att vi äntligen kommit iväg på våran semester. Äntligen. Vill ha gamla lägenheten färdig så man kan åka och bara slappna av.

Längtar så efter våran semester. Ska bli underbart, ska bli roligt och träffa min gamla roomie Megg också. Vi har båda blivit mammor sen vi sist sågs i vintras.

Nä nu blir det godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0