Playdate

Idag har jag träffat mammorna + bebisar för lunch och playdate. Vi passade på att fira min födelsedag (som är imon fredag). Jen hade bakat en tårta och vi åt grekisk sallad och öl bröd. Det hela firade vi med ett halvt glas vin. Underbar dag! Idag var det fem tjej bebisar, vi har bara två kill bebisar i våran grupp. Resten är tjejer.

Så idag var det cat fight. Första ronden va Alice och Jess. Alice fick Jess att börja gråta och ville pilla henne i hela ansiktet. Sen va det Alice och Kendal, Alice fick även denna lila damen att börja gråta. De satt först och pratade till varandra en lång stund. Jag skrattade så tårarna rann för det lät så roligt.

Ärligt talat så vet jag inte vad jag hade gjort om jag inte hade träffat mammagruppen. Jag hade nog blivit helt totalt skogstokig....



Alla bebisar hade klätt upp sig dagen till ära.. ALice i blå prickig klänning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0