Playdate..

Idag ska jag och Alice på playdate. Vi brukar träffas en gång i veckan hos en av mammorna och äta lunch och bara umgås. Knytkalas blir det också, jag tar med mig cantaloupe. Det är så skönt att träffa andra mammor. Bara slappa, prata. De flesta ammar så det är inget man behöver dölja eller skyla sig så man gärna gär när man är i public.

Bebisarna är födda mellan februari och april i år. Det är roligt att se vilken skillnad det är på de i vikt, längd, hur de ligger till i utveckligen. Min lilla dam ligger ju lite steget före och gör mycket ganska tidigt. Vi har en annan liten dam som ligger ungefär 45 steg före och gör helt otroliga saker för sin ålder.

Bjuder på en liten bild på sovande damen. Hon gillar att ligga med huvudet bak, så här hamnade hon i bilstolen i morse.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hehe aaaah sa sot!!! Jag vet inte annu nar vi ska till DC och fixa passet. Det vore superkul att traffas!! Jason ar ledig pa torsdagar sa vi ska nog forsoka ta ett sent flyg pa nagon onsdagskvall och gora passet pa torsdagen och sen aka hem pa kvallen. Men forst maste jag skicka in papper till skatteverket sa dom kan andra mitt efternamn =)

jag hor av mig nar jag vet mer!!!



kram

2011-07-07 @ 16:29:04
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0