Fin dag...

I morse mötte vi upp Emma och Amy i parken för en härlig promenad. Vi har hittat bästa promenad stället som är mitt i skogen. Underbart. Tar alltid med mig hunden också för han älskar att springa där. Strålande sol och en massa plusgrader! Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det pratades mycket om styvbarn. Både Emma och Amy är nämligen styvmammor till varsin pojk.

Resten av dagen har vi bara varit hemma. Vet inte vad det är med Alice, hon har sovit massa och varit jättegnällig och klängig. Hon tog en lång nap i eftermiddags och nu har hon smnat igen. Hon kanske tar igen lite sömn eftersom hon inte sover så mycket, eller så kanske det är tänder på g. Vem vet?







Äta löv är alltid gott :). Fleeceoverallen kommer från Carter´s, mössan är från Villervalla


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Okej :/ ja det var superläskigt!!



Har du gjort det en gång?? Jag trodde jag skulle vara klar nu men tydligen så ska dom ta prover på detta dom tog bort igår och kolla hur illa det är och kanske att man får göra något igen?? Hoppas inte!!

2011-11-11 @ 12:53:47
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0