Helg

Det har varit en trevlig men busy helg som slutade med en förkyld dotter och en liten kollision på parkeringen. Men vi är glada för det, ingen blev skadad och bilar kan man alltid fixa. I fredags var jag på clothswap. Min kompis har det två gånger om året. Man tar med sig sina barns urväxta kläder (jag sparar alla favoriter och tar med resten), sen plockar man helt enkelt på sig kläder för kommande säsong och ålder. Jag hade en hel IKEA påse med mig hem kläder, mestadels tills nästa sommar. Massa fina klänningar, ett par fina (helt oanvända) sketchers.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska visa 8.00 så jag kan registrera mina klasser för nästa termin, som också är min sista...Yay :).

Inatt hade vi en bra natt, förvänanasvärt eftersom liten sov hela tre timmar i går på eftermiddagen. Men hon somnade halv nio och vaknade halv sex i morse!

Snart ska jag till DMV och göra nytt körkort, mitt har försvunnit!

Har ni inget för er så kan ni shoppa lite julklappar HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0