Barnvakt

Lilla Alice är fem månader och jag och darling har knappt fått en minut ensamma. Men på fredag smäller det, då blir det barnvakt för hela slanten. Min kompis Emma och jag har bestämt oss för att varannan fredag passa varandras barn. Hur smart som helst. Vi börjar på fredag och lämnar av Alice hemma hos de. Sen ska vi slå på stort. Nää inte riktigt, men vi ska äta middag på ett cafe, i lugn och ro. Ingen bebis, ingen hund. Sen ska jag plugga ikapp lite och darling ska se någon film på datorn. Kanske låter knäppt att tillbringa barnledig tid så, men jag längtar!!!

Det är skönt att vi inte behöver anlita en barnvakt, och betala för det och behöva va orolig för att någon vi inte känner ta hand om Alice. Jag litar till 1000% på Emma.

Här är Alice och bästisen Gabe (Emmas son)


Kommentarer
Postat av: Linnea i Colorado

men vad fint foto

2011-09-09 @ 20:01:31
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0