Am back!

En månad har gått, jag fattar inte vart tiden tar vägen. Dagarna springer, jag hinner knappt att andas ibland. Det är mycket i skolan, Richard jobbar hur mycket som helst, samtidigt ska man hinna med varje med varje minut med underbara Alice, ta ut hunden, leka med honom, och ta hand om hushållet. Men jag är lycklig (och trött)!

Igår blev våran underbara 11månader. Om 1 månad blir hon 1år, jag fattar det inte. Hon är så underbar, och ett leende från henne får en att glömma alla bekymmer och besvär. Hon är verkligen en liten person nu som pratar och undrar. Hon säger dada, mama, doggy, tittut. Hon kan också klappa händerna på 3 olika språk, svenska, engelska och swahili. Så fort hon hör musik börjar hon dansa, hon är så go!!!! Hon älskar sin hund och tycker det är jätteroligt att dra honom i svansen och i öronen. Hon inte bara går nu, hon springer också. Hur bra balans som helst har hon. En liten pillemaja är hon också, älskar att dra ut kontakter! Hon vet hur man klättrar ner från soffan. Hon är super smart helt enkelt :)





Lilla damen har absolut inget bordsskick :)






Funderar på brevbäraryrket





Övar på snygga poser...






Älskar att vara utomhus!






No pictures please!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0