En trevlig söndag!

Igår åkte vi på roadtrip. Som alltid när jag och darling åker på roadtrip så åker vi fel. Det skulle ta en timma och 20 minuter dit, men det tog oss två timmar, vi hamnade mitt ute i ingenstans haha.

Vi åkte och hälsade på våran kompis Rachel och hennes sambo. Där fick vi middag, och jag hade gjort semlor till efterrätt. Semlorna va smaskens :). Alice höll full låda som vanligt, och var inte still en sekund. Hon somnade innan vi hade ens lämnat parkeringen.

kom hem vid 8 och va tvungen att göra läxa. Vad hände med min framförhållning? Som vanligt sitter jag i sista minuten och gör läxor.

Idag ska det bli strålande sol och 15+ så vi ska till parken senare. Sen ikväll har jag skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0