En trasig bil

Ja idag ville min bil inte riktigt vara med. Den var stendöd. Tur man har en bilmekaniker till pojkvän annars hade jag nog variit urfattig vid de här laget. Får väl se när den blir fixad. Imorgon eller senast på söndag.

Imon ska jag ha study group o plugga till vårat slutprov i historia på tisdag. Sen ska jag åka till Philadelphia (med min pokväns bil of course) o träffa en svensk tjej som nyss har flyttat dit. De ska bli riktigt trevligt. Att prata svenska e aldrig fel.

Idag jobbar min darling natt så jag får sova själv :(. Somnar nog rätt tidigt idag, vaknade vid 6 i morse av en storgråtande liten tjej.

På söndag e de dags för vårens första bbq vid Lake Baringa. Ska bli himla trevligt, fast man får ju hålla sig i skinnet o inte dricka så mycket efter som jag har psykologi prov på måndag. Men vi ska äta lite get, o dricka nån cider, o spela en massa poker o vinna $$$$$ haha. Jag släppade ju med mig 14 kopparbergs äpplecider från Sweden. De har ju inte de här o jag gillar de massor juh. Jag har även lovat att göra två kenyanska rätter att ta me mig. Ska bli spännande.

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0