Konstiga sovtider

Gu jag e helt jetleggad, vilket jag inte trodde jag skulle bli. När jag kom hem i lördags gick vi o la oss vid 11. Sen vaknade jag halv 6 o kunde inte somna om. Så igår eftermiddag så somnade jag vid 4 o sov till 5 o sen gick jag o la mig vid 7 igen o sov nu till kl 5. Helt sjukt va trött jag måste varit.

E uppe för att göra de sista på min essay som ska lämnas in idag. Bara 3 veckor kvar i skolan, jag längtar massa.

Igår fick jag en glädjande nyhet! Mamma o mormor kommer hit den 14 juli o ska stanna med oss i 10 dagar. Min mamma och mormor ska äntligen få träffa min pojkvän. De känns konstigt att ha haft en pojkvän i över ett o ett halvt år som ingen i min familj har träffat. De va iaf glädjande news o jag längtar massa :)

Nä nu måste jag plugga.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0