Världens finaste man!

Har utan tvekan jag. De finns ingen ingen ingen som han. Han hjälper mig upp när jag ramlar ner i ett stort hål o vill bara ge upp ALLT. Han ger mig styrka att tro på mig själv att jag kommer klara det jag har påbörjat. Han finns alltid alltid alltid här för mig. Jag kan skrika, bråka, tjura, gråta. Han finns där för mig. Min man min älskade man. Finns inga ord för hur mycket han betyder för mig. Har aldrig i mitt liv trott att man kan vara så här lycklig. Han får mitt hjärta att slå han får mig ALLTID att le. Han vet precis hur jag fungerar. Oh my de finns inte ord för vad jag känner för min älskade Richard....



Det här är den första bilden som tagits på oss. De va kvällen vi träffades. Jag tackar högre makter för att vi träffades o fick ta del av varandra.




Richard Nakupenda Milele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0